Trädgårdsarbete och morgonträning

Efter regn kommer solsken brukar det heta och med det rejält ihärdiga regn som föll igår förväntar vi oss en solig dag. Den börjar åtminstone bra och jag gav mig därför iväg på en morgonträning i form av intervaller på racercykel. Jag gillar att träna på morgonen, jag känner mig full av energi och det är en härlig känsla att klockan inte slagit åtta och träningen är avklarad. Körde härliga Haveliden (ca 40 höjdmeter), tempokörning (35-45 km/h) till Tallparken där en liten sprintbacke finns och sedan lite lugnare tillbaka till Haveliden. Körde fyra varv på denna bana. Det är en go känsla när benen skriker efter syre, då vet man att träningen ger resultat!
 
 
Gårdagen var tränings- men inte ansträngningsfri. Cecilia tog med Matheus på fika och lek hos vänner så jag passade på att bygga en spaljé till det som ska bli vår köksträdgård. Att gräva ner förankringen när marken består av 97% sten är inte alltid så kul men det gäller att se det som träning. jag är nöjd med resultatet och nu ska odlingslådorna påbörjas. Trädgårdsarbete är något både jag och min fru tycker är kul och gärna lägger många timmar på!
 
 
 
 
 
Det blev tyvärr förlust i DM-finalen mot ett Karlshamn som vann rättvist. Tycker grabbarna har gjort ett kanonjobb som tagit sig till final och de är värda att hyllas ändå. 
 
Idag ska familjen åka till Simrishamn på en utflykt tillsammans med min mor och far. Österlen är verkligen en magisk kuststräcka som ligger så pass nära Listerlandet att vi gärna åker dit flera gånger p
 
Max&Carro

Heja dig Adde! Ska bli härligt att få följa med på din resa mot ironman. Detta tror jag du kommer klara galant!
Kramar från din Bromölla fanclub😃