Ryggproblem

Jag vill börja med att be om ursäkt för att mina bilder ibland hamnar på sidan eller upp och ner. Det ser rätt ut när jag lägger in mina bilder och även när jag sen förhandsgranskar inlägget men något blir sen vajsing. Har ni något tips så hojta gärna till!
 
Efter simträningen i söndags kände jag att jag hade lite ont i ryggen på kvällen. Detta eskalerade under måndagen och på kvällen hade jag riktigt ont. Lyckades boka en tid hos duktiga Catarina på Corpus Sanus som gjorde underverk med min rygg på onsdagen. Idag (torsdag) kunde jag springa ett par kilometer på löpbandet och köra ett pass med kettlebellsen. Skönt att det gick över snabbt och tack Catarina!
 
Idag hämtade jag mina nya skor på Team Sportia och då jag pronerar med mina fötter behöver jag en neutral sko. Valet föll på Asics Nimbus 18 och efter första passet känns de klockrena. De ska hjälpa mig många mil framöver så det är viktigt med en riktigt bra sko!
 
 
Resten av veckan blir det fokus löpning och cykling. Ska ordna så jag kan cykla hemma i förrådet under hösten, då blir det lättare att få ihop de 20 milen som är målet varje vecka. Siktar även in mig på att springa 6 km och därmed öka på mina kilometer som avverkas på varje enskilt pass.