Riktiga Karlar

Sitter i soffan hemma efter att ha varit ute på en löprunda och tittar på programmet "Riktiga Karlar" på TV4 och undrar om ni hört den förut? En gäng tjockisar som ska göra en Triathlon... :-) Ska bli kul att se hur de lyckas, de kommer säkert bjuda på både några skratt och en del inspiration. 
 
 
Träningen fortlöper och även om jag inte kunde simma idag som planerat så är jag nöjd. Fick bli en promenad med efterföljande löprunda istället och ökade på lite på längden även om det ännu bara rör sig om 2-3 kilometer löpning. Är inte särskilt trött efteråt men har ganska ont o höger fot och hälsena efteråt så vi ökar längden på passen i försiktig takt. 
 
Imorgon bitti ringer klockan 05:20 och ett tvåtimmarspass på cykel står på schemat. Är underbart att vädret fortsätter vara så fint så jag uppmanar er alla ge er ut både tidigt på morgonen och sent på kvällen. Igår cyklade jag mellan kl 21-22:30 och det var över 20 grader under hela passet. Magiskt! 
 
 
Träningskläderna ligger framme till morgondagens träning så jag inte väcker övriga familjen när jag ska träna.