Veckans upplägg

Ny vecka, nya möjligheter! Vi har kommit en bit in i veckan och måndagens gym och löppass är avklarat. Sprang dryga tre km i Hörvik innan det blev en timme med kettlebell på ON Training Beach i Hörvik. Det var femte dagen i rad som jag tränade och kände mig ganska sliten så tisdagen fick bli en vilodag.
 
Idag onsdag blir troligen veckans sista träningspass då jag ska resa bort på konferens med jobbet torsdag-söndag. Har försökt hitta en hyrcykel på plats men inte fått napp. Packar ner löparkläderna och mina speedos och hoppas på att det finns pool på plats!
 
Ikväll är det fem mil cykling som gäller. Är, som jag skrivit tidigare, magiskt skönt när sommarvärmen fortfarande värmer upp kvällarna. Blir en runda till Bromölla-Norje-Hörvik-Hällevik. 
 
Detta blir med största sannolikhet veckans sista blogginlägg så jag önskar er en härlig vecka!