På plats i Jönköping!

Äntligen är helgen kommen som jag tränat inför under 11 månader. Det känns riktigt häftigt att vara på plats i Jönköping med tusentals "likasinnade" och se denna stora Ironman-apparat som rullat igång maskineriet. Visst känns det lite tråkigt att veta att jag inte kommer kunna ta ett löpsteg och att risken finns att jag får bryta om smärtan blir för stor i mitt knä men jag ska verkligen njuta av varje meter där ute! 
 
Denna målgången kommer sitta fastnitad på min hornhinna under hela söndagen. 
 
Fredagen har ägnats åt att resa, registrering, race-briefing och middag med familj och vänner. Det känns bra att vara på plats så pass tidigt så jag hinner titta på allt och verkligen ta in den atmosfär som är i stan. 
 
Lördagen kommer gå i lugnets tecken (jag kommer försöka iaf) för att ladda batterierna maximalt till söndag. 
 
Vill du följa mig så gör du det här: http://m.eu.ironman.com/triathlon/coverage/athlete-tracker.aspx?race=joenkoeping70.3&year=2017
 
Behöver du fylla i mitt startnummer så är det #1314
 
Nu ska jag fortsätta ladda upp och vara hundra procent förberedd till söndag. 
 
Må Väl!